niedziela, 15 stycznia 2012

They're the chosen whites

Wczoraj udała mi się najwspanialsza konspiracja życia. Wczoraj też spadł śnieg i postanowiłam to wykorzystać. Szczęście mi dopisywało, bo aż zero razy wylądowałam tyłkiem na ziemi i w sumie nie straciłam czucia w palcach na dłuższy czas. Tak czy siak, patrzę na te foty i nie rozumiem hejterów zimy.
PS. Poszukuję ludzi chętnych do uwiecznienia ich na foteczkach. Przyjmę każdą miłą duszyczkę uzbrojoną w trochę cierpliwości. Zgłoszenia wypisujcie w komciach, albo składajcie mi do rąk własnych. Czekam, czekam.

21 komentarzy:

  1. można doszukiwać się pewnego uroku w owej aurze;)
    widzę,że Ciebie też zasypało;)u mnie już jedynie ostatki..
    podobają mi się zdjęcia,uroczo ujęte płatki sniegu,niczym lampeczki;)szczególnie na 2 zdjęciu.
    Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym się dała sfotografować, jeśli nakładasz też bezpłatny make-up ;D
    Ale serio, za pewne dzielą nas kilometry. ;)
    Robisz piękne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Niestety, w ofercie nie zawieram mejkapu, tylko zdjęcia ;)

      Usuń
  3. Świetne zdjęcia! Nie przypuszczałam że można tak wspaniale oddać malowniczość budynków gospodarczych w twojej okolicy ;) Zdjęcia zostawiają ponadto szerokie pole do interpretacji. Co do pozowania, również jestem chętna, mam już małe doświadczenie w tym temacie. Myślę że moja nietypowa uroda wpasuje się w klimat twoich zdjęć ;D Buziaczki (wiesz kto)

    OdpowiedzUsuń
  4. Robisz świetne zdjęcia!! Jestem pewna podziwu!! Zapraszam do mnie, za chwilę nowy post ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Owszem, kiedyś były mniejsze, a jeszcze wcześniej w ogóle ich nie było. Ostatnimi czasy moje zdjęcia były kopiowane, a na nich podpisywały się inne nazwiska. Troszkę więc zwiększyłam środki ostrożności :) Dziękuję za odwiedziny !

    OdpowiedzUsuń
  6. Również lubię zimę! Ach, jednak niestety nie zawsze jest ona taka, jak na zdjęciach. Chalpy, brudny śnieg.. Nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja równierz chętnie porobiła bym komuś zdjęcia .;) u mnie podobna zima *.*

    lenszoom.blogspot.com - zapraszam .;) ( moja fotografia .;) ;P

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog.
    zapraszam do mnie:
    www.szafeczka2511.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne zdjęcia ! :) obserwujemy ? masz świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite zdjęcia ♥
    zapraszam do obejrzenia i skomentowania moich zdjęć :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładne zdjęcia, klimatyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. beautiful pictures :)

    storysnapper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia;) Zapraszam do mnie i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe zdjęcia. Przemyślane kadry. Bardzo miło się ogląda ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz dobre oko do zdjęć, jednak popracuj trochę nad kompozycją : )
    Z ciekawości, czym robisz zdjęcia? i czy je przerabiasz w jakimś programie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikon D5000 + Nikkor 18-105/Nikkor 50mm, tak jak napisałam w opisie ;) A przerabiam oczywiście w Photoshopie CS3.

      Usuń