poniedziałek, 31 stycznia 2011

Take that trip, forget the world

Nosiłam się bardzo długo z zamiarem utworzenia tego bloga i nadal nie wiem, czy to była dobra decyzja. Nie będę jednak opsisywała tutaj moich wątpliwości, tylko od razu zabiorę się za "konkrety".
A więc tak - moją wielką pasją jest fotografia i mam zamiar publikować tutaj moje wypociny. Nie wiem, czy Wam się spodobają czy też nie, ale chętnie poznam Wasze zdanie. Fotografuję wszystko - ludzi, martwą i żywą naturę, architekturę... słowem - każdy obiekt, który znośnie wygląda w kadrze ;)
Okej, wobec tego na początek trochę zimowego makro machniętego dzisiaj przed południem.




Chyba nic więcej o takich zdjęciach napisać nie można ;) Wkrótce odgrzebię archwia i opublikuję coś starszego, więc bądźcie czujni, zwarci i gotowi!

1 komentarz:

  1. Witaj Siwa. Dziękuję za miły wpis na moim blogu. Podobaj mi się Twoje fotki, szczególnie te, na których pokazujesz urokliwą architekturę czy jakiś jej fragment. Czekam na kolejne zdjęcia.

    pozdrawiam
    Krzysztof

    OdpowiedzUsuń